نیسان سیلفی، ستاره‌ای که به سرعت درخشید!

حدود دو سال از زمانی که واردات خودرو آزاد شد می‌گذرد و در این بازه بیش از ۳۵ نوع مختلف خودرو چه از طریق سامانه عادی و چه از طریق سامانه جانبازی وارد کشور شده است.

در میان این مدل‌ها، برخی در بازار با استقبال خوبی روبه‌رو شدند و برخی دیگر نه. نیسان سیلفی به عنوان یکی از معدود مدل‌هایی شناخته می‌شود که از بدو ورود تا به امروز فروش بسیار موفقی را در بازار تجربه کرده است.

قیمت نیسان سیلفی

در حال حاضر، سیلفی در بازار در سه تیپ آپشنی متفاوت ارائه می‌شود که توسط دو شرکت معتبر خودروسازی (تیپ مکس ادیشن) و شرکت آمیتیس (تیپ آمیتیس و تیپ آمیتیس پلاس) عرضه گردیده است. تیپ مکس ادیشن به لحاظ امکانات بیشتر و قیمت بالاتر، تبدیل به گزینه‌ای بسیار محبوب شده است.

قیمت‌های فعلی بازار:

تیپ مکس ادیشن مدل ۲۰۲۴: ۳٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان (رنگ مشکی)

تیپ آمیتیس پلاس مدل ۲۰۲۴: ۳٫۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

تیپ آمیتیس مدل ۲۰۲۳: ۳٫۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

نیسان سیلفی مکس ادیشن نامی خودرو

دلایل موفقیت نیسان سیلفی از دید خریداران

۱- سود قابل توجه برای ثبت‌نام‌کنندگان و بازار خرید و فروش پر رونق

<pخودرویی که از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد طبیعتاً بازار خرید و فروش خوبی را نیز خواهد داشت. وقتی خودرویی در بازار قیمت بالایی دارد، به طور معمول صف ثبت‌نام برای آن نیز طولانی خواهد شد.

نیسان‌های سیلفی از شرکت نامی خودرو (تیپ مکس ادیشن) در حال حاضر با قیمت ثبت‌نامی ۲،۵۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان به دست مالکان اولیه خود رسیده‌اند که به سودی بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان و در مقاطعی حتی به سود ۱،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان منجر شده‌اند!

(قیمت ثبت‌نام جدید سیلفی به ۳،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان افزایش یافته است و ممکن است پس از ورود سیلفی‌های جدید با این قیمت، تغییراتی در قیمت بازار رخ دهد)

نیسان سیلفی نامی خودرو (مکس ادیشن)

۲- تیراژ بالای واردات

یکی از نکات کلیدی که برای خریداران در بازار ایران حائز اهمیت است، تعداد کل واردات یک مدل خودرو است که ارتباط مستقیم با کیفیت خدمات و تأمین قطعات آن دارد. معمولاً خودروهایی که با تیراژ بالا وارد می‌شوند، فروش خوبی دارند و برعکس، حتی اگر خودرویی کیفیت بالایی داشته باشد اما به تعداد کمی وارد شود، قطعا در بازار فروش کمتری خواهد داشت (مانند برخی مدل‌های هوندا).

نیسان سیلفی نیز از جمله خودروهایی است که با تعداد قابل توجهی واردات، در بازار موجود است.

۳- طراحی زیبا و مشخصات فنی مطلوب

یکی از علل موفقیت سیلفی در بازار، طراحی جذاب بدنه و فضای داخلی آن است که رقبای کارکرده‌اش در این محدوده قیمت از آن برتری ندارند. همچنین، سیلفی سواری خوبی ارائه می‌دهد و علی‌رغم برخورداری از موتوری با توان ۱۳۵ اسب بخار، توانسته راننده خود را رضایتمند نگه دارد.

طراحی زیبا و مدرن داخل کابین

۴- عدم وجود رقیب صفر در این دسته

مدل‌های کرولا و لوین هیبریدی تنها رقبای صفر نیسان سیلفی در بازه قیمتی ۳ تا ۴ میلیارد تومان هستند که طبیعتاً در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند. هرچند برخی رقبای کارکرده مانند سوناتا هیبریدی ۲۰۱۸ و اپتیما ۲۰۱۶ به نظر برتری‌هایی نسبت به سیلفی دارند، ولی در نهایت، خودروی صفر خود مشتریان خاص خود را دارد و این دسته از خریداران (که اکثریت را تشکیل می‌دهند) ترجیح می‌دهند یک خودروی صفر کیلومتر را به یک خودروی بالاتر با سن هفت یا هشت سال انتخاب کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا