نگاهی به آمادگی تمامعیار هتلها برای ارائه خدمات در مواقع بحران و امکان پرداخت کنسلیها بدون دریافت جریمه
در جریان نشست برگزار شده در تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۴ که با حضور اعضای جامعه هتلداران کشور تشکیل شد، دکتر جمشید حمزهزاده، رئیس این جامعه، در گفتوگوی ویژهای به تشریح اقدامات هتلها در راستای حفظ امنیت و آرامش میهمانان در شرایط سخت، به ویژه در حین جنگی که به مدت ۱۲ روز به طول انجامید، پرداخت. او بیان کرد: «با وجود کاهش قابل توجه تعداد مهمانان، تمام حقوق کارکنان به موقع پرداخت شده و هیچگونه تعدیل نیرویی صورت نگرفته است. افزون بر این، تمامی کنسلیها بدون اخذ جریمه به بازپرداخت انجامیده و هتلها با نهایت همکاری در کنار مردم ایران قرار داشته و در خدمترسانی هیچ کوششی را دریغ نکردهاند.»
۴۷۲۳۲