نگاهی به حمایت شفاف هتل‌ها از مسافران در شرایط بحران/ اتحادیه‌های استانی آماده پاسخگویی به شکایات

دکتر جمشید حمزه‌زاده، که در حال حاضر ریاست جامعه هتلداران ایران را بر عهده دارد، به توضیح اقدامات این جامعه در جهت ارائه اطلاعات شفاف و حمایت از مسافران در شرایط بحرانی ناشی از جنگ اخیر پرداخت. او اظهار داشت: «ما با استفاده از رسانه‌ها به روشنی اطلاع‌رسانی کردیم و پس از پایان جنگ، اقدام به انتشار بیانیه‌ای از سوی جامعه هتلداران نمودیم که طبق آن، تمامی کنسلی‌ها بدون پرداخت جریمه قابل انجام است. بسیاری از هتل‌ها نیز به مسافران خدمات رایگان ارائه کردند تا بتوانند از این شرایط دشوار عبور کنند. همچنین تشکل‌های استانی و مناطق آزاد نیز همواره آماده‌اند تا به سرعت به شکایات و درخواست‌های مردم رسیدگی کنند.»

۴۷۲۳۲

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا