میتسوبیشی اوتلندر تریل ادیشن رونمایی شد، طراحی آفرودی و کارکرد ثابت
شرکت میتسوبیشی برای سال ۲۰۲۵، نسخه جدیدی از شاسیبلند اوتلندر با نام تریل ادیشن به بازار معرفی کرده است. در حالی که این مدل از طراحی آفرودی بهرهمند است، اما در زمینه تغییرات مکانیکی هیچ بهبودی برای افزایش راندمان در جادههای ناهموار ارائه نمیدهد.
طراحی نوین، هویت قدیمی
مدل تریل ادیشن بر پایه نسخه استاندارد اوتلندر SE توسعه یافته است. استفاده از پوششهای پلاستیکی مشکی در اطراف چرخها، سپرها و درها، به خودرو ظاهری خشن و مناسب برای آفرود میبخشد. برچسبهای مشکی قرار داده شده بر روی کاپوت و بدنه، همراه با نشان خاص «تریل ادیشن» بر روی درب عقب و رنگ مشکی دستگیرهها، جلوپنجره و قاب پنجرهها، جلوه ظاهری خودرو را بیشتر جذاب کردهاند.
میتسوبیشی این مدل را به یک باربند استاندارد مجهز کرده است که حمل وسایل ورزشی و چمدانها را تسهیل میکند. تریل ادیشن همراه با رینگهای ۱۸ اینچی مشکی و تایرهای آفرود کوپر دیسکاورر ارائه میشود.
در فضای داخلی کابین، کفپوشهایی مناسب برای چهار فصل و آستر مخصوص صندوق بار به کار رفته است. صندلیها با روکشهای چرم و جیر مصنوعی پوشانده شدهاند. از تجهیزات استاندارد این مدل میتوان به سیستم دستیار رانندگی Mi-Pilot، صندلیهای جلو با قابلیت گرمکن، سانروف پانوراما و سیستم صوتی یاماها اشاره کرد.
چهره آفرود، روحیه شهری
از نظر فنی، میتسوبیشی اوتلندر تریل ادیشن هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. این مدل با موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و گیربکس پیوسته متغیر، همچنین سیستم چهارچرخ محرک S-AWC تجهیز شده است. سیستم تعلیق این خودرو تغییر نکرده و در نتیجه، تریل ادیشن فقط برای عبور از جادههای شنی و خاکی مناسب میباشد.
قیمت و رقابت
شاسیبلند میتسوبیشی اوتلندر تریل ادیشن با قیمت ۳۹۹۲۵ دلار عرضه میشود که نسبت به مدل SE از قیمت بالاتری برخوردار است. این نسخه آخرین مدل اوتلندر است که با موتورهای درونسوز به بازار میآید، در حالی که مدلهای ۲۰۲۶ از پیشرانههای ۱.۵ لیتری توربوشارژ هیبریدی یا پلاگین هیبریدی استفاده خواهند کرد.
از رقبای اصلی اوتلندر تریل ادیشن میتوان به نیسان روگ راک کریک ادیشن، سوبارو فارستر ویلدرنس، هوندا CR-V تریل اسپرت هیبرید و تویوتا راو ۴ وودلند ادیشن اشاره کرد.