فروش و بازاریابی؛ وجه تمایز “غانیزان”/ تولید روزانه ۴۲۰ تن شیر توسط مانیزان

در نشست معارفه مانیزان عنوان شد:

مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی بهار دالاهو گفت: از روز اول فعالیت مانیزان، مبنای فروش و بازاریابی ما “تمایز” بوده است. برای اینکه بتوانیم متمایز باشیم و با ظرفیت زیاد تولید کنیم، به ماشین آلات به روز نیاز و بسته بندی‌های متنوع نیاز داریم.

به گزارش بورس نیوز، امیرحسین صفری، مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی بهار دالاهو درخصوص این شرکت اظهار کرد: از روز اول فعالیت مانیزان، مبنای فروش و بازاریابی ما “تمایز” بوده است. برای اینکه بتوانیم متمایز باشیم و با ظرفیت زیاد تولید کنیم، به ماشین آلات به روز نیاز و بسته بندی‌های متنوع نیاز داریم. در مانیزان خطوط تولید زیادی داریم. از آنجایی که ما در بازار صادراتی فعالیت می‌کنیم، باید سرعت روند به روزآوری محصولات ما بیشتر باشد. 

وی بیان کرد: دومین مزیت مانیزان این است که همیشه تفکر فراملی داشتیم و همکاران همیشه به توسعه، مسائل آینده و کلان شرکت همزمان نگاه ویژه دارند.

صفری گفت: اینکه مانیزان بین دو پایتخت مهم قرار گرفته، از مزیت‌های دیگر این شرکت است. از تهران ۵۰۰ کیلومتر و از بعداد ۳۲۰ کیلومتر فاصله داریم بنابراین در نقطه استراتژیکی قرار گرفتیم. موضوع دیگر که به رشد مانیزان کمک کرده، چابک بودن شرکت و تصمیم گیری‌های سریع است.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های لبنی بهار دالاهو در این باره خاطرنشان کرد: ظرفیت شرکت ۴۲۰ تن جذب شیر در یک روز است که براساس بسته بندی و تنوع محصولات فرآوری شود. مانیزان ۳۵۰ نفر پرسنل رسمی و ۵۰ نفر نیز به صورت پیمانکاری دارد. 

وی با اشاره به ناوگان حمل و نقل مانیزان گفت: یکی از نقاط قوت مانیزان ناوگان حمل و نقل آن است. زیرا ما محصولات تازه و فوق تازه تولید می‌کنیم و باید به موقع به نقاط توزیع برسد، در صادرات نیز باید به موقع برسد. ۱۰۰ دستگاه کامیونت و ماشین‌های سنگین برای رساندن مواد اولیه و محصولات در نزدیک مرز‌ها جزو لجستیک مانیزان است.

اشتراک گذاری :

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا